He who has a thousand friends has not a friend to spare,And he who has one enemy will meet him everywhere.

Ali ibn-Abi-Talib (602 AD - 661 AD), A Hundred Sayings

Monday, January 14, 2008

LUPA...

assalamualaikum...

dah lama aku x update blog...
lupa gamaknya...

semalam aku x beli roti yang somebody pesan...
lupa gamaknya...

aku x pakai jam tangan hari ni...
lupa le kot...

aku x tahu nak buat apa hari ni...
lupa apa kebenda tu....

lupa... lupa dan terus lupa. jangan alpa dah le...

2 minggu dah masuk tahun baru, aku rasa tiada perkembangan baru dalam life aku... sama seperti dulu... entah le... belum ada perubahan atau perancangan yang betul atau aku sememangnya tak mahu berubah... jap nak fikir...

actually rindu kat mama... 22hb ni baru mama pulang kembali ke MALAYSIA... x sabar den nak nunggu...! den nak balik kampung poie sambut kek sano heh...! hope mama sihat senetiasa...

apa lagi aku nak tulis... huh...
gambo pun den x dok yang seswai nak attached. tunggu le yo....

1 comment:

Anonymous said...

Wan it's your decision to make your life happening..MAKE things happen NOT WAIT things TO happen


Pray that your loneliness may spur you into finding something to live for, great enough to die for.

Dag Hammarskjold (1905 - 1961)

You love the world very dearly. If you did not love the world, you would not mention it so much. It is always the purchaser who first disparages what he wants to buy. If you wre done with the world, you would not mention it either for good or evil. As it is, you keep mentioning it because, as the proverb says whoever loves a thing mentions it frequently.

Rabi'a al-Adawiyya