He who has a thousand friends has not a friend to spare,And he who has one enemy will meet him everywhere.

Ali ibn-Abi-Talib (602 AD - 661 AD), A Hundred Sayings

Tuesday, September 6, 2011

AKU BERHENTI

Today 6.9.11, aku resign lagi.....
Ni dah company yang ke 4 aku berhenti sepanjang 5 tahun aku bekerja.....

Then..... kenapa?

Hmmmmmm...... macam-macamlah.....

Rezeki ada di mana2..... Nak x nak je.

Take it or leave it!

3 comments:

Anonymous said...

wan ko keje mne skng? : fr Siti

Anonymous said...

yup.. take it or leave it.. kadang2 hdp ni tak boleh dipksa2.. ikut je kerelaan hati, slagi tk langgar batas2 agama coz diri sndiri yg akan lalui.. rezeki kita Allah yg tntukan, bukan mereka or siapa2.. so, selagi brusaha, brdoa dan yakin padaNya, InsyAllah... nikmat hidup tu psti akan dirasai.. bahagia bkn diukur pd hrta or pgkat tp ketenangan hati.. apa2 pn, wish u luck 4 new job.. smoga lbh dbrkati n diredhai Illahi.. Aamiin.. :) -[cn]-

wlspacewl said...

Siti, aku keje kat misi setia oil & gas skang. ko tgk kat www.msog.com.my.

Cn- thanks, thats the truth! Selagi ada nyawa berusahalah mencapai yang terbaik di iringi doa dan tawakal kepada allah!

Pray that your loneliness may spur you into finding something to live for, great enough to die for.

Dag Hammarskjold (1905 - 1961)
You love the world very dearly. If you did not love the world, you would not mention it so much. It is always the purchaser who first disparages what he wants to buy. If you wre done with the world, you would not mention it either for good or evil. As it is, you keep mentioning it because, as the proverb says whoever loves a thing mentions it frequently.

Rabi'a al-Adawiyya