He who has a thousand friends has not a friend to spare,And he who has one enemy will meet him everywhere.

Ali ibn-Abi-Talib (602 AD - 661 AD), A Hundred Sayings

Wednesday, April 9, 2008

PAKEJ FOTOGRAFI & THANKS!!!!!!

Alhamdulillah.....

berkat dari aku buat blog ni jugak le, bakat aku dicungkil, oleh seseorang..... katanya aku ada bakat dan kreatif untuk buat fotografi.....

so aku pun mulakan langkah mencubanya..... bersama my best partner, Bro Uzzey, dan sudah pun mendapat beberapa customer. alhamdulillah semuanya berjalan lancar, aku puas ati, pelanggan pun puas ati.....

Bulan 5 & 6 bnyk dah job aku dapat..... hope everything berjalan lancar dan rezeki datang mencurah-curah.....

RM 5,000.00 gak le bro Uzzey belanja beli Kamera, NIKON le mana main brand lain.....

hope dengan belanja yang sudah dikeluarkan dan segala yang dirancang berjalan lancar..... so aku lam team ni JUZ.DIGITAL, mengambil peran sebagai CREATIVE DIRECTOR..... so keje edit mengedit gambo aku le buat.....

kena mastering ADOBE PHOTOSHOP, dah belajar bnyk benda, and hope aku boleh buat dan lakukan.....

so sapa2 yang berminat ngan apa yang aku ceritakan, silalah hubungi kita org untuk book & rancang segala yang perlu. Available untuk seluruh MALAYSIA, x kisah kat mana, kita org akan pi capture semua kenangan yang manis dan gembira yang anda mahu simpan dan memahatnya dalam bentuk fotografi yang sememangnya kami jamin ianya berkualiti dan lain dari yang lain.....

thanks to KAK ITA, kalau akak yang push n x mulakan idea nih, memang saya x tahu pun. THANKS FOR EVERYTHING!!!!! YOU'RE THE BEST!!!!!

KAK INA, pun banyak bagi idea, thanks a lot..... KAK WA, KAK BADA, KAK FIDA, jangan lupa komen lagi n cari pelanggan untuk saya yea!!!!! hehehe......

dan setinggi penghargaan buat BRO UZZEY, dialah yang buat semua nih menjadi kenyataan, x de dia, x jalan gak apa yang aku rancangkan...... mana lagi nak cari partner cenggini.....

buat MAMA n ABAH, thanks for your support..... MAMA n ABAH, wan selalu ingat dan x pernah lupa.....

No comments:


Pray that your loneliness may spur you into finding something to live for, great enough to die for.

Dag Hammarskjold (1905 - 1961)

You love the world very dearly. If you did not love the world, you would not mention it so much. It is always the purchaser who first disparages what he wants to buy. If you wre done with the world, you would not mention it either for good or evil. As it is, you keep mentioning it because, as the proverb says whoever loves a thing mentions it frequently.

Rabi'a al-Adawiyya