He who has a thousand friends has not a friend to spare,And he who has one enemy will meet him everywhere.

Ali ibn-Abi-Talib (602 AD - 661 AD), A Hundred Sayings

Saturday, March 22, 2008

BELI SERUNDING


Petang tadi pi beli serunding daging, untuk dibawa ke KL, pesanan orang2 kat sana. aku pi beli kat KAMPUNG LAUT dengan ayah aku, beli terus dari pembuat serunding, dapat la murah. Sekilo RM 36.00, aku tengok kat atas pasar RM 45.00 sekilo, so dapat la murah skit. kat KAMPUNG LAUT ni, totalnya semua pembuat dan pembekal serunding daging, ayam, ikan yang terkenal di KELANTAN bahkan seluruh MALAYSIA...!!!!! kalau nak dodol yang best pun kat sini juga lah..... sapa nak.....?

2 comments:

Norazlina said...

A'kum..
serunding yg harga RM38 tu ada lg?
leh tumpang beli tak?

wlspacewl said...

nak beli?
bila?
lagipun puasa ni pasti balik x, raya nanti kot....
kalau nak bnyk blh minta poskan dari sana.....
tapi harga tu dah x valid dah..... tu bulan 3 punya harga...

Pray that your loneliness may spur you into finding something to live for, great enough to die for.

Dag Hammarskjold (1905 - 1961)
You love the world very dearly. If you did not love the world, you would not mention it so much. It is always the purchaser who first disparages what he wants to buy. If you wre done with the world, you would not mention it either for good or evil. As it is, you keep mentioning it because, as the proverb says whoever loves a thing mentions it frequently.

Rabi'a al-Adawiyya